רוצים מעורבות גבוהה? תנו ערך גבוה
לא כל התכנים נולדו שווים. יש תכנים עם משקל סגולי גבוה, כאלה שמושכים אליהם קהלים באופן טבעי, ויש תכנים עם משקל סגולי נמוך יותר, שיעניינו את הצרכנים במידה מסוימת. בראש פירמידת התכנים שולטים ללא עוררין הכלים האפליקטיביים – אלה שמסייעים לצרכן לקחת החלטות, לצלוח משימות או ללמוד חומר בצורה מעניינת.
כלים אפליקטיביים, גיימיפיקציה וטכנולוגיות למידה
מה הם בעצם כלים אפליקטיביים? המגוון אינסופי: אלה מחשבוני ההלוואות והמשכנתאות שמסייעים לצרכנים להחליט לסגור עסקה, כלי אפיון אישיות שעוזרים לסטודנטים לבחור תואר, או כלי המסייע לעסקים להבין איזה סוג של תוכנה מתאים להם. כלים אפליקטיביים יכולים לשמש גם למטרות נוספות כמו גיימיפיקציה, או שילוב בטכנולוגיות למידה במטרה לפשט את החומר ולהפוך אותו למעניין יותר ולזכיר יותר. רוצים להדביק אליכם צרכנים? צרו עבורם כלים שעוזרים להם, אבל על באמת.