טפסים חכמים ואיסוף מידע: מדריך גרביטי פורמס – חלק 1
תוכן עניינים שנת 2020 שמה את הדיגיטציה בראש התהליכים הארגוניים והעסקיים, בין אם בשיווק ומכירות ובין אם בתהליכים טכניים שהתבצעו קודם לכן פנים אל פנים
נקודת התחלה ← מרכז הידע
תוכן עניינים שנת 2020 שמה את הדיגיטציה בראש התהליכים הארגוניים והעסקיים, בין אם בשיווק ומכירות ובין אם בתהליכים טכניים שהתבצעו קודם לכן פנים אל פנים
משבר הקורונה גרם לנזקים רבים, בריאותיים וכלכליים, אך גם שימש סמנכ"ל החדשנות של ארגונים רבים. תהליכי דיגיטציה רבים שלהנהלה לא היה פנאי לעסוק בהם הועלו
התחום של חוויית משתמש (User Experience) לא זוכה לתשומת הלב הראויה לו. בהרבה מקרים מתמקדים הארגונים והעסקים ב"עיצוב" וחותרים לעיצוב ייחודי או נעים לעין. אך
נוירומרקטינג (או נוירו-שיווק) הוא תחום מחקר חדש יחסית, שמתפתח באופן מואץ בשני העשורים האחרונים, במקביל לצמיחת התחום של מדעי המוח. מדובר בתחום המשלב בין נוירופסיכולוגיה
עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.
אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.
כל הזכויות שמורות © | תנאי השימוש | הצהרת נגישות