מחשבון שמעניק

ערך לכל משתמשת

לקוח: בית החולים הדסה

כלי אפליקטיבי חכם לאיתור נשים בסיכון לבבי

המרכז לבריאות לב האישה, בבית החולים הדסה, שם לו למטרה לדאוג לבריאות ליבן של נשים בישראל. קהל היעד מתחלק לנשים בסיכון נמוך, בנוני וגבוה, ובמרכז רצו להנגיש לכל אחד מהקהלים תוכן המתאים למצבו הבריאותי. למשל, לנשים בסיכון נמוך רצו במרכז להנגיש מידע על מניעה, לעומת זאת לנשים בסיכון גבוה – מידע על הסימנים להתקף לב אצל נשים.

הקושי שנתקלו בו במרכז הוא לקבל מנשים מידע שיאפשר את השיוך שלהן לקבוצות הסיכון השונות. כפתרון, פיתחנו כלי אפליקטיבי המאפשר לנשים לקבל מידע על הזכויות המגיעות להן מקופות החולים, בעזרת הכנסת מאפייני סיכון כמו עודף משקל, BMI, עישון והיסטוריה משפחתית. המידע הנ"ל איפשר לצבוע את קהלי היעד בהתאם לרמת הסיכון, ולהגיש להם באמצעות הרשתות החברתיות את התכנים המתאימים למצבם.

 

עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.

אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.