יש לך דאטה

יש לך כח

איסוף מידע

לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים – סביר להניח שאתם מחזיקים דאטה על הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים, בין אם זו דאטה על לקוחות מזוהים ובין אם על לקוחות לא מזוהים שצבעתם באמצעים שונים.

דאטה הוא משאב עסקי חשוב, שתמיד כדאי לשפר את היקפיו, הדיוק שלו, אפשרויות הפילוח שלו והתובנות שגוזרים ממנו.

בעולם הדיגיטלי של היום לא מספיק לדבר על דאטה ולאגור אותו, צריך לייצר ממנו הצלחות עסקיות, ולמדוד כיצד הוא משפר את אחוזי ההמרה, את שימור הלקוחות ואת המכירות שלכם.

דאטה כמטרה או ככלי? תהיו חכמים

ארגונים רבים שמו להם למטרה למטב ולהרחיב את מאגרי המידע שלהם, אולם דאטה בפני עצמו, ממוטב ככל שיהיה, הוא רק כלי להשגת המטרות השיווקיות והעסקיות שלכם. זו הסיבה שאנחנו מאמינים שאיסוף דאטה יכול וצריך להיות חלק אינטגרלי מתהליכי השיווק ולא רק כשלב מקדים שלהם.

אינבאונד פרודקשנס מתמחה בפיתוח כלים אפליקטיביים שמאפשרים איסוף דאטה איכותי, אמין וגם כזה שנראה קשה להשגה, באמצעות מתן ערך גבוה לקהלי היעד שלכם. נוסף על כך, כלים אפליקטיביים אלו יכולים לסייע לארגונים גדולים ועמוסי דאטה להרחיב ולדייק את הסגמנטציה, לזהות כוונות רכישה ולטייב את הדאטה ויחד איתו את מאמצי השיווק והתוצאות העסקיות.

וכמובן, כדי לקבל דאטה איכותי, צריכים שהלקוחות יעניקו לנו אותו, והם יעשו את זה רק אם יקבלו ערך גבוה בתמורה. איך מעניקים ערך כזה? זו מלאכה עדינה במיוחד, המצריכה הבנה פסיכולוגית של הצרכן, והרבה יצירתיות.