תהליכי שיווק מבוססי דאטה

וכוונת רכישה

מפסיקים לירות באפלה: לידים מבוססי דאטה

צמד המילים שגורם למחלקות שיווק להפוך ללא יעילות הוא "הציבור הרחב". נכון, הייתם רוצים שכמה שיותר אנשים יֵדעו עליכם ועל המוצרים או השירותים שלכם, אבל פנייה לכולם בבת אחת ובאותה הדרך – אינה יעילה. כדי להשיג תוצאות בשטח, להעלות אחוזי המרה ולהניע קהלים לפעולה, צריכים קודם כול להכיר את הקהלים לעומק, לזהות את הצרכים שלהם לאורך המסע הצרכני ולהגיש להם הצעה נכונה בזמן הנכון. לידים מבוססי דאטה עושים בדיוק את זה.

זיהוי קהלים וכוונות רכישה

הקשבה להתנהגות הדיגיטלית של המשתמש לאורך המשפך מאפשרת לצבור מידע רב על הצרכים ועל רמת המוכנות לרכישה שלו. באמצעות הדאטה שנצבר תוכלו להגיש את ההצעות הנכונות למשתמשים הנכונים, בזמן הנכון, וכך להשיג לידים בעלי כוונת רכישה גבוהה.

אינבאונד פרודקשנס מתמחה בשרטוט משפכים שיווקיים שמאפשרים בתחתיתם להשיג לידים רלוונטיים מבוססי דאטה ולקבל אחוזי המרה גבוהים יותר.