להיות רק איפה

שאפשר לחדש

מי אנחנו?

עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.

אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.

מה אנחנו עושים?

אינבאונד פרודקשנס מספקת פתרונות טכנולוגיים חכמים לתחומי השיווק, התנהגות הצרכן, הפרסום והדאטה במרחב הדיגיטלי. החל מהקמת פלטפורמות תוכן כמו אתרי אינטרנט ודפי נחיתה, דרך תכנון והפקת כלים אפליקטיביים חכמים ומערכות אוטומציית שיווק, וכלה במערכות למחקר צרכנים ולאיסוף ומיטוב דאטה. אנחנו מציעים פתרונות דיגיטליים-טכנולוגיים למגוון עסקים ואירגונים, במגוון ענפי פעילות.

האנשים

אינבאונד פרודקשנס הוקמה על ידי אנשי השיווק והפיתוח בת אדלר וגיל סלוביק. החברה מעסיקה מגוון מומחים בתחומי הדאטה, חוויית המשתמש, התכנות והפיתוח.

גיל סלוביק

לאחר קריירה כעו"ד בתחום הקניין הרוחני, שבה ייצגתי בישראל חברות בינלאומיות גדולות, הקמתי את חברת "המתכנה": מערכת תוכן ושיווק דיגיטלי לארגונים ועסקים, שבה אני משמש היום מנכ"ל.

במהלך שמונה שנות פעילותי בתחום השיווק הדיגיטלי, צברתי מוניטין כמוביל דעה בתחום התוכן הדיגיטלי, המסע הצרכני ופסיכולוגיית הצרכן; האג'נדה שבה אני מאמין ולאורה אני פועל היא יצירת מצב של WIN-WIN שבו מותגים מעניקים ערך מוסף גבוה לצרכנים, והצרכנים גומלים בנאמנות מותגית.

את אינבאונד פרודקשנס הרמתי יחד עם שותפתי לדרך, בת אדלר, מתוך אמונה שנוכל לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה בעולם השיווק המתפתח.

בת אדלר

במשך שבע שנים ניהלתי את מערכת התוכן בחברת המתכנה, צברתי ניסיון בניהול פרויקטים בעלי לו"ז צפוף, בבניית תקציבים וניהולם מול מגוון לקוחות ונחשפתי לעולמות הפסיכולוגיה הצרכנית, ניהול משפכים שיווקיים וניתוח דאטה.

תחום הפסיכולוגיה הצרכנית בשילוב ההתפתחות הטכנולוגית בתחום השיווק הדיגיטלי, בדגש על אוטומציית שיווק ופרסונליזציה, נמצא בחיתוליו, גם בישראל וגם בעולם. השאיפה שלנו, באינבאונד פרודקשנס היא להיות הגורם המוביל בתחום מרתק זה, ולפתוח הן בפני מותגים ועסקים והן בפני צרכני הקצה אפשרויות חדשות ונרחבות לניהול דו-שיח שיווקי/צרכני.