כלי מחקר, סקרים

וקבוצות מיקוד דיגיטליות

לא יוצאים לדרך לפני שיש נתונים

מאחורי כל פעילות דיגיטלית מוצלחת, עומדת אסטרטגיה דיגיטלית חכמה. כדי לבנות אסטרטגיה חכמה, חייבים לאסוף נתונים מדויקים: על קהלי היעד, על הלקוחות ועל המסע הצרכני. איסוף נתונים וביצוע מחקרי שוק הפך למאתגר במיוחד בשנים האחרונות, עם התפתחות מחקר המוח והנתונים המצביעים על אי דיוקים אינהרנטיים במענה לשאלונים. כיום ידוע לכולם שקהל הצרכנים אדיש לשאלונים וקבוצות מיקוד, חלק מהם אינו חושף את כל האמת באופן מודע – והשאר אינם מדייקים בתשובותיהם באופן לא מודע, בשל סיבות הקשורות לאופן פעילותו של המוח האנושי, בדגש על זיכרון ושליפתו ועל מנגנוני הצדקה תודעתיים.

מה הצרכנים חושבים, אבל באמת?

כדי לאסוף נתונים מדויקים ולחקור באופן מעמיק את צרכי קהלי היעד והמסע הצרכני שלהם, יש להשתמש בכלי מחקר חכמים, כאלה שמסייעים למשתתפים לדייק בתשובותיהם, לספק הצצה למעמקי המחשבה שלהם, ולשקף נתונים שמאפשרים לחלץ תובנות משמעותיות. אינבאונד פרודקשנס מתמחה בבניית כלי מחקר חכמים הן בעולמות ה C2B והן בעולמות ה B2B: החל משאלונים, משאלים וסקרים, דרך קבוצות מיקוד דיגיטליות וכלה בכלי מחקר פורצי דרך מתחום הנוירומרקטינג הבודקים תגובות פיזיולוגיות ומוחיות בזמן אמת. כשכלי המחקר מצליחים לחלץ נתוני אמת מעמיקים מקהלי היעד, התובנות המזוקקות מאפשרות לבנות אסטרטגיות דיגיטל חכמות שמביאות תוצאות עסקיות. בונים אסטרטגיית דיגיטל, אתר חדש, קמפיין משמעותי או פעילות ברשתות החברתיות? אל תצאו לדרך לפני שאספתם נתונים מדויקים.