מבניית ה-flow

ועד היישום הטכנולוגי

יש אוטומציה ויש אוטומציה

עד לא מזמן המונח "אוטומציית שיווק" נשמע כמו מדע בדיוני. כיום, עסקים וארגונים מכל הסוגים והגדלים משתמשים באוטומציית שיווק כזו או אחרת. מה זה בכלל אוטומציית שיווק? אין הגדרה חד משמעית, ולכן גם ניוזלטר שנשלח לפי אירועים בסיסיים שהוגדרו מראש וגם מערכת מתוחכמת שיודעת לחבר בין ערוצי שיווק שונים ולפעול בהתאם לפילוח דאטה נחשבות שתיהן ל"אוטומציית שיווק". אפשר לומר שכל האוטומציות נולדו שוות: יש אוטומציית שיווק בסיסית שבה כל עסק יכול להשתמש ויש אוטומציית שיווק שמתאימה רק לעסקים גדולים.

תכנון, הטמעה ואסטרטגיה

הכנסת מערכות אוטומציית שיווק לשימוש בעסק נסמכת על שלושה שלבים: תכנון – הבנת סוג המערכת הנדרש, פונקציות ויישומים; הטמעה – הכנסת המערכת לארגון וחיבורה למערכות CRM קיימות; ואסטרטגיית ביצוע – תכנון flow, פירוט נקודות המגע ויצירת תוכן לכל נקודה שכזו. כדי לבצע הטמעה יעילה של מערכת אוטומציית שיווק חייבים לטפל בשלושת השלבים.

מאגרי מידע – מחשבון

שאלון דיגיטלי חכם לצביעת קהלים חברה העוסקת בתחום הסייבר רצתה לפנות לחברות שיש ברשותן מאגר מידע ולהציע את השירותים השונים שלהם. אחד מהאתגרים בשיווק ל-

להמשך קריאה ←

הטיולון

תיירות חבל בנימין: כלי אפליקטיבי שבונה ימי טיול למשפחות מטיילות בהתאם להעדפות שלהן, ועל הדרך צובע קהלים רלוונטיים בסגמנטציה של סוגי פעילויות, גילאי הילדים ונתונים

להמשך קריאה ←