משפך שיווקי: הדרך היעילה ביותר ללוות את המסע הצרכני
המסע הצרכני מעולם לא היה מורכב יותר. מהפכת המידע יחד עם מודעות צרכנית גוברת וכלי שיווק ופרסום אנליטיים הופכים את המסע הצרכני לטרק אתגרי במיוחד. הדרך היעילה ביותר ללוות את הצרכן במסע הצרכני שלו היא על ידי תכנון בניית משפכים שיווקיים, שמזהים את הצרכים השונים של הצרכן בכל שלב בתהליך. המשפך השיווקי החדש הוא מרובד, ארוך ומתוחכם, וכולל שימוש רב ערוצי בדרכי פנייה לצרכן, שמאפשר להגיש את התוכן הנכון בזמן הנכון לצרכן הנכון.
תכנון משפכים שיווקיים: מזיהוי הצרכים ועד שרטוט המסע
כדי לתכנן משפכים שיווקיים יעילים חייבים קודם כול להבין את הצרכן לעומק. עלינו להבין מה הצורך האמיתי שלו, מה ההצדקות החברתיות והפסיכולוגיות שיאפשרו לו להתקדם במסע הצרכני, מה המעצורים העומדים בפניו וכיצד אפשר לשטח אותם. משלב המודעות, דרך שלב יצירת העניין ועד להכרעה בהתלבטות שלפני הזמנה או רכישה – שרטוט משפך שיווקי מדויק הכרחי כדי לגעת בצרכנים שלכם באופן שנותן להם ערך.
אינבאונד משרטטת ומהנדסת משפכים שיווקיים משלב הבנת הצרכים, דרך שרטוט המסע הצרכני על שלביו השונים ועד הנדסת המשפך בכללותו – מהחלק העליון של המשפך (TOF), דרך חלקו האמצעי והמורכב (MOF) ועד לחלק התכליתי שבתחתיתו (BOF).