חלק קטן

ממגוון העבודות שביצענו

מאגרי מידע – מחשבון

שאלון דיגיטלי חכם לצביעת קהלים חברה העוסקת בתחום הסייבר רצתה לפנות לחברות שיש ברשותן מאגר מידע ולהציע את השירותים השונים שלהם. אחד מהאתגרים בשיווק ל-

להמשך קריאה ←

הטיולון

תיירות חבל בנימין: כלי אפליקטיבי שבונה ימי טיול למשפחות מטיילות בהתאם להעדפות שלהן, ועל הדרך צובע קהלים רלוונטיים בסגמנטציה של סוגי פעילויות, גילאי הילדים ונתונים

להמשך קריאה ←

לבריאותך

כלי אפליקטיבי חכם לאיתור נשים בסיכון לבבי המרכז לבריאות לב האישה, בבית החולים הדסה, שם לו למטרה לדאוג לבריאות ליבן של נשים בישראל. קהל היעד

להמשך קריאה ←

עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.

אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.