לפשט תקנות מורכבות

ולצבוע קהלי B2B

לקוח: חברת אבטחת מידע B2B

שאלון דיגיטלי חכם לצביעת קהלים

חברה העוסקת בתחום הסייבר רצתה לפנות לחברות שיש ברשותן מאגר מידע ולהציע את השירותים השונים שלהם. אחד מהאתגרים בשיווק ל- B2B הוא להגיע לאיש הנכון בארגון עם ההצעה הנכונה. אז איך עזרנו להם?

פיתחנו שאלון המאפשר לארגונים ועסקים לבדוק מהן החובות שלהם ע"פ תקנות מאגרי המידע, כך, מצד אחד, העסקים והארגונים מקבלים ערך אמיתי ומידע רלוונטי לשימושם, ומן הצד השני, חברת הסייבר מקבלת קהל צבוע של בעלי התפקידים ה"נכונים" בארגון, מפולחים ע"פ גודל העסק, רמת האבטחה שהם נדרשים לה ועוד, ובאמצעות סגמנטציה זו מתאפשר להם להגיש לקהלי היעד – הצעות ממוקדות לשירותים הרלוונטיים עבורם.

 

עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.

אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.