לקוח: המרכז האקדמי לב

הקמת שאלונים דיגיטליים שהופצו לצוות המנהלי, למרצים, לסטודנטים ולבוגרים. המידע נאסף בצורה אנונימית ולאחר מכן עובד ונותח במטרה לאפשר למחלקת השיווק והגיוס לבנות אסטרטגיה הנשענת, בין השאר, על מידע אמין מהשטח.

 

עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.

אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.