הקמת והפצת סקר דיגיטלי למנויי מטמון, כחלק מבניית אסטרטגיית מיתוג חדשה למועדון המנויים. מנתוני הסקר השתקפו תפיסות קהלי היעד לגבי המותג ואלו נלקחו בחשבון בתהליך המיתוג.
לקוח: רשות הטבע והגנים
עולם השיווק נמצא היום בצומת ייחודי ומרתק. טכנולוגיות קצה של פרסונליזציה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה נפגשות עם חקר מתקדם של ההתנהגות הצרכנית על ידי נוירומרקטינג, פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית.
אינבאונד פרודקשנס נמצאת במרכז הצומת הזה. אנחנו מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין אוטומציה לאנשים ובין דאטה לתוכן שמניע צרכנים.