איסוף וטיוב דאטה

הגיע הזמן להסיר את כיסוי העיניים

לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים – דאטה איכותי על הלקוחות או על קהלי היעד שלכם, הכרחי לניהול משפכים שיווקיים יעילים. ככל שהדאטה שתאספו יהיה מדויק, איכותי ומפולח יותר – כך הפוטנציאל שלכם לשפר אחוזי המרה ולשמר לקוחות פעילים יהיה גבוה יותר. בעולם הדיגיטלי של היום לא מספיק לדבר על דאטה ולאגור אותו, צריך לייצר ממנו הצלחות עיסקיות.

רוצים דאטה איכותי? תהיו חכמים

כדי לאסוף דאטה אמין, איכותי ופרסונלי, צריכים לשכנע את קהלי היעד או הלקוחות להעניק לכם אותו מרצונם. כדי שזה יקרה, הקהל שלכם צריך להרגיש שהוא מקבל ערך מוסף שווה ערך למידע שהוא מוסר. אינבאונד פרודקשנס מתמחה בפיתוח כלים אפליקטיביים שמעניקים לקהלי היעד ערך מוסף גבוה, ועל הדרך אוספים דאטה איכותית, אמינה וגם כזו שנראית קשה להשגה. כלים אפליקטיביים חכמים אף מסייעים לארגונים גדולים ועמוסי דאטה – להפיק ממנו את המיטב על ידי סיגמונט חכם שמטייב את הדאטה. עם דאטה אין קיצורי דרך – פיצוח מדויק והשקעה מביאים לתוצאות.

דברים שעשינו ומותר לנו לספר

לבריאותך

בית חולים הדסה: כלי אפליקטיבי שתיכננו והפקנו עבור המרכז לבריאות לב האשה בבית החולים הדסה עין כרם, שמעניק מצד אחד ערך מוסף גבוה לקהלי היעד בדמות המלצות בריאות פרסונליות וניצול זכויות, ועל הדרך אוסף נתונים שמאפשרים לאלגוריתם לאתר נשים בסיכון גבוה להתקף לב, בעזרת מאפייני סיכון כמו עודף משקל, BMI, עישון והיסטוריה משפחתית - ולהגיש להן תוכן מתאים.

הטיולון

תיירות חבל בנימין: כלי אפליקטיבי שבונה ימי טיול למשפחות מטיילות בהתאם להעדפות שלהן, ועל הדרך צובע קהלים רלוונטיים בסגמנטציה של סוגי פעילויות, גילאי הילדים ונתונים רלוונטיים נוספים.

מחשבון הגנת הפרטיות

כלי אפליקטיבי שפיתחנו עבור חברה העוסקת בתחום הסייבר. הכלי מבוסס על אלגוריתם חכם שהפך את התקנות המורכבות של הגנת מידע בישראל, לסדרת שאלות קצרה שמאבחנת עבור כל עסק איזה חובות מטילות עליו התקנות. ברקע, השאלון אוסף מידע על עסקים, כמו גודל וסוג העסק, גודל מאגרי המידע שלו ומספר מורשי הגישה אליו – מה שמאפשר איסוף דאטה B2B חכם וסיגמנטציית עומק של העסקים.